Best Of Remaja Melayu - IKLAN

adf.ly - shorten links and earn money!

Dapatkan Yang Panas Terus Ke Email Anda!

Sila Masukkan Email Anda utk yang Lebih Panans dan Terkini
PASTIKAN ANDA VERIFY EMAIL ANDA

Di Bawa Khas Utk Remaja : By Remaja Melayu Kini

Sunday, January 18, 2009

2 laki 1 remaja wanita - threesome!

“Setiap malam minggu, kami keluar bersiar-siar dan menonton aksi liar Mat Rempit menunjukkan kehebatan masing-masing.“Saya seronok apabila dapat bercampur dengan kumpulan Mat Rempit dan berasa diri sangat hebat,” katanya.

Selepas beberapa lama berkenalan, teman lelakinya mula menunjukkan belang apabila menyerahkannya untuk ‘dipakai’ seorang rakan.Dia akan dipandang rendah jika menolak pelawaan Mat Rempit untuk mengadakan hubungan seks menyebabkan kesuciannya diserah bagi menjaga imej di kalangan rakan.Menurutnya, pengalaman kali pertama itu menyebabkan dia ketagih dan sukar melupakan perbuatan itu walaupun menyedari menyalahi hukum agama.


“Sejak itu, saya sering menjadi habuan puluhan Mat Rempit di hotel murah, rumah sewa mahupun dalam kereta. Ibu bapa tidak tahu perbuatan itu kerana saya memaklumkan mahu ke sekolah sedangkan saya ponteng dan mengikut lelaki ke rumah sewa mereka,” katanya.

Mimi mengakui pernah melakukan hubungan seks dengan dua lelaki dalam satu bilik hotel dan ia pengalaman yang menakutkan baginya.
Selanjutnya klik sini

No comments: